telefoongesprek (2)

‘Brouwerij ’t IJ, goedendag met Ton.’
‘Goedendag, u spreekt met Tijmen Dons van Firma Van Zeem. Ik bel omdat ik u een nieuwe brochure wil sturen van ons bedrijf. Ik wilde de gegevens die wij van u in ’t bestand hebben staan kontroleren.’
‘Dat kan.’
Hij noemt alle gegevens.
Ik bevestig ze.
‘Aan wie kan ik ’t ’t best adresseren?’
‘Aan de heer Peterson.’
‘Mag ik vragen wat zijn funktie is?’
‘Hij is de eigenaar.’
‘Is er misschien een afdeling binnen uw bedrijf die de xterne kontakten onderhoudt; een afdeling aan wie ik onze brochure ’t best kan richten.’
‘Nou, zo groot is deze brouwerij niet. Wij hebben geen afdelingen. De enige afdeling die we hebben is de afdeling Malversatie & Corruptie.’

Ik moest ‘m een beetje voorbereiden op ’t feit dat z’n brochure waarschijnlijk ongelezen de prullenbak in ging.

Voor de rest wordt er duchtig gemalverseerd in Zijperspace.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *