12januari 2002 tikken Ha! Ik kan sneller een url intikken dan internet explorer kan herkennen. Daar hebben ze niet van terug in Zijperspace. Dit delen: Delen op X (Opent in een nieuw venster) X Share op Facebook (Opent in een nieuw venster) Facebook Vind ik leuk:Vind-ik-leuk Aan het laden...